Wykupiłeś DJI CARE REFRESH, ale nie wiesz jak je aktywować?
1. Jeżeli masz jeden z poniższych produktów DJI, to możesz wykupić ubezpieczenie DJI Care
Wykupiłeś DJI CARE REFRESH, ale nie wiesz jak je aktywować?
1. Jeżeli masz jeden z poniższych produktów DJI, to możesz wykupić ubezpieczenie DJI Care
2. Wejdź na stronę: http://store.dji.com/dji_care_infos/active zaloguj się na swoje konto, wybierz w górnym prawym rogu jako kraj Polska, a następnie wpisz numery seryjne S/N (Serial Number), kliknij Next i postępuj zgodnie z poleceniami na stronie DJI.com.
Pamiętaj, że kody działają wyłącznie w przypadku nowych dronów i ich pierwszej aktywacji w ciągu 48h.
3. Jeżeli minęło 48h, a drona już używałeś i aktywowałeś, nic straconego, możesz starać się o aktywację kodu DJI Care za pośrednictwem wytycznych od DJI dostępnych w tym linku i koniecznie obejrzyj film jak to prawidłowo zrobić: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload
Kompleksowa ochrona i ubezpieczenie drona DJI
DJI Care Referesh to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania. Zawsze marzyłeś o zrobieniu pięknych zdjęć lecąc nad jeziorem, morzem lub oceanem, ale bałeś się o swoje urządzenie? DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody twojego drona i/lub kamery, zatem lataj bez obaw.
Czuj się jak VIP – korzyście z DJI Care Refresh
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Co zrobić, gdy zdarzy się wypadek dronem?
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 99 euro za pierwszą wymianę lub 139 euro za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia – czego nie obejmuje ubezpieczenie drona DJI Care Refresh?
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.
Jeżeli jesteś zainteresowany ubezpieczeniem skontaktuj się z nami:
ul. Bieżanowska 1A, 30-812 Kraków, Polska
- +48 508 89 89 71
- Pon – Pt 9:00 to 16:00, Sob 12:00 – 14:00 ( tylko pytania telefoniczne ), Niedziela – nieczynne
- biuro@aerodron.pl